Dengan nama Allah

Thursday, December 01, 2016

apek lu tara jual ni ice cream ka?

Aku lapar giler.Aku sorang jer kat umah. Mak ayah balik kampung. Dah seminggu.
lapar siot. Try lah geledah peti ais. harap harap ada buah ker apa ker janji dapat lapik perut. TAKDE APA APA. haduh..yang ada pun air kosong...
kroik..kroik..perut bunyik bunyik..

try ar tengok peti ais lagi satu.. yang peliknya peti ais umah aku ada 4..
banyak tuh.. neway peti ais ketiga..ada harapan..tengok ada ice cream.. YESSSS.....alamak perisa dia pulak fail..pandan..aku tak suka ice cream pandan.. ice cream ni dalam box..gambar dia menarik gak ar..
lapar!

makan jer ar.. aku amik sudu ngan mangkuk.. bukak jer ice cream tu.. ada satu benda pelik..colour warna oren..bukan pandan warna ungu ker?.. gambar kat depan warna ungu..
lapar!!
pelan pelan aku cedok..keras dia mak aih.. terpelanting gak ice cream ke lantai..

bukak tv..tengok tv...

eeee...apsal rasa semacam..dengan buat buat gagah..aku makan pelan pelan.. eeee...macam kenal.. aku call mak aku kat kampung..mak..apa benda dalam box ice cream tu..m..box mana??alah dalam peti ais hijau tu..
oooo...kari...

alaaaaaaaa........


faisal zainal abidin~apsalah kari tu dibekukan..alaaa

1 Comments:

At 4:17 PM, Blogger Aniza Abdul Kadir said...

Kelakar lah ko ni..

 

Post a Comment

<< Home