Dengan nama Allah

Thursday, December 29, 2016

jangan aa marah

Masa tu entah umur berapa,
darjah kot. 

Aku tido sebilik ngan adik aku. Dilah. 
Time tu aku suka terjaga malam. 
Dan bila terjaga
Akan aku jalankan ritual biasa, 

Dilah.. Dilah..

Dilah, baca Al-Fatihah lah..
Adik aku pun bacalah..

Aku buat ni untuk kebaikkan dia, moga dia tak bertukar menjadi hantu.

Hari berselang hari
Malam bersilih ganti..

Adik aku setia membaca.

Sampai satu hari tuh..sebelum tido, aku dah leh agak something wrong gonna happen..

Malam tu semacam.. 
Angin nak kata kuat tak kuat..
nak kata sayup tak sayup... 
harap harap tak terbangun..

Malam tu terbangun jugak. 
Hadeh!

Dilah..
baca Al-Fatihah..
Dilah Dilah..

tak terjawab...argghhh..

Dilah!..

(Allaa..ini tak best nih..)

Dilah baca Al-Fatihah..DILAH!!.. Aku meninggikan suara..
dengan selamba adik aku menjawab.
ko bacalah sendiri!

faisal zainal abidin ~ nak kawin dah dia

0 Comments:

Post a Comment

<< Home